عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
حاج سعید حدادیان در مراسم رونمایی از کتب آموزش مداحی
مراسم رونمایی از مجموعه کتب آموزشی تخصصی مداحی اهل بیت علیهم السلام به همت مؤسسه فرهنگی قدیم الاحسان در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
گزارش تصویری

عقیق: حاج سعید حدادیان، مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام، در این مراسم طی سخنانی به جهانی شدن عزاداری های حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره کرد و گفت: دستگاه امام حسین (ع) مهمان دارد و سفره، سفره جهانی شده است. مثل گذشته نیست که در خانه خودمان به عزاداری بپردازیم، بلکه دنیا ما را می نگرد. به همین دلیل پدر معنوی ما، حاج منصور ارضی، از سال های پیش به دنبال ایجاد نظم نوینی بوده اند که یکی از نمونه های آن کتاب هایی است  که امروز رونمایی می شود و البته در این زمینه جریان حرکت مداحی انقلابی رو به رشد و تعالی بوده است و خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم آنچنان که بایسته و شایسته است از محضر مقام معظم رهبری استفاده کنیم، قدر بدانیم و فرصت درک محضر ایشان را مغتنم بشماریم.

این مداح اهل بیت علیهم السلام به اندیشمندان دستگاه حضرت سیدالشهدا(ع) پیشنهاد داد که: بازآفرینی ها، نوآوری ها، هدایت ها و محبت هایی را که مقام معظم رهبری به دستگاه حضرت سیدالشهدا (ع) داشته اند را بازخوانی و بازنگری کنند. چرا که زحمات این بزرگوار است که به ویژه عنصر حماسه را چنان قوامی بخشیدند که امروزه کمتر مداحی است که در شعر خواندنش توجه به موازین و مواضع انقلابی نداشته باشد.

حاج سعید حدادیان در پایان سخنانش طی  اشعاری، از حماسه انقلاب اسلامی به قیام بزرگ عاشورا نقبی زد و به مداحی پرداخت.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
1
3
احسنت بر ادبت در مقابل استاد ارضی ، حاج سعید حدادیان و حاج حسین سازور و حاج محمود کریمی
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین