عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
به منظور ارائه خدمات رايگان پزشكي به زائران؛
معاون عتبات عاليات مركز پزشكي حج و زيارت اعلام كرد: امروز و در راستاي برنامه‌هاي ماهانه اعزام گروه‌هاي پزشكي به عتبات عاليات يك گروه پزشكي عازم عراق شدند.
عقیق:معاون عتبات عاليات مركز پزشكي حج و زيارت اعلام كرد: امروز و در راستاي برنامه‌هاي ماهانه اعزام گروه‌هاي پزشكي به عتبات عاليات يك گروه پزشكي عازم عراق شدند.

دكتر علي حيدري تركيب اين گروه را اين گونه اعلام كرد: پزشك خانم و آقا، پرستار خانم، كار‌شناس بهداشت محيط و كار‌شناس آزمايشگاه كه به مدت بيست روز خدمات بهداشتي و درماني به زائرين اباعبداله الحسين ارائه خواهند كرد.
حيدري همچنين در خصوص نظارتهاي بهداشتي كار‌شناسان بهداشت اين مركز گفت: تيم بهداشتي اعزامي نيز وظيفه دارند با دقت و وسواس خاصي تمامي مراكز اقامتي زائرين را پايش كرده و نظارت دقيق و مستمري بر نحوه طبخ و توزيع غذا و نيز رعايت مسائل بهداشتي در هتلهاي عراق داشته باشند تا زائرين عزيز ايراني با خاطري آسوده در مدت حضور خود تنها و تنها به زيارت و بهره‌مندي معنوي بيانديشند.
اين مقام مسئول در خاتمه ابراز اميدواري كرد با اينكه مراكز درماني ما به صورت
۲۴ ساعته آماده پذيرايي و خدمت رساني به ميهمانان سرور و سالار شهيدان هستند اميد آن داريم تا زائرين ايراني همواره در صحت و سلامت بوده و كمترين مراجعه را به اين مراكز داشته باشند.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین