عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
در استان تهران؛
جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از برگزاری اجلاس منطقه‌ای «نماز و تعالی فرهنگی» در استان تهران خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام علی دارابی با اعلام این خبر گفت: بیست و سومین اجلاس نماز با موضوع « نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می‌شود و حسب تصمیم کمیته علمی و پژوهشی، اجلاس‌های منطقه‌ای نیز در راستای کاربردی کردن فرهنگ نماز با محوریت پنج استان و همکاری سایر استان‌ها تشکیل و این امر خطیر را دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: محورهای فراخوان بیست و سومین اجلاس نماز از زوایای مختلف دارای تحلیل و نوآوری است و این امر مهم در اجلاس‌های منطقه‌ای با حضور فرهیختگان فرهنگی و دینی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.
جانشین کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نمازبا اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز تصریح کرد: موضوع نماز و فرهنگ تعالی‌بخش آن از مناظر مختلف دارای اهمیت است. زیرا از یک سو بعد عبادی آن مدنظر است و از سوی دیگر فرهنگ تعالی نماز که جامعه به این فرهنگ متعالی برای نجات از مادی‌گرایی و گرایش به ابعاد معنوی آن محتاج است.
این عضو کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز همچنین یادآور شد: در اجلاس بیست و سوم، ما به دنبال اخذ مقالات فاخر و ارزشمند از سوی تمامی فرهیختگان هستیم. به همین منظور دومین اجلاس منطقه‌ای در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با مشارکت ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های قم، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان و البرز در ۱۹ آبان برگزار می‌شود.
دارابی اضافه کرد: اساتید و محققین ارجمند و دانشجویان بزرگوار مقالات خویش را می‌توانند در محورهای فراخوان مقاله به نشانی www.ejlasnamaz.ir ارسال و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز مشارکت جدی داشته باشند.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین