عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينكه امنيت كامل در مرز بين‌المللي مهران براي ورود و خروج زائران عتبات عاليات فراهم است گفت:: از شروع ماه محرم تاكنون بيش از ۵۵ هزار نفر عاشق اباعبدالله حسين (ع)، از مرز بين‌المللي مهران به كشور عراق تردد كرده‌اند.
عقیق:سردار علي دولتي در حاشيه بازديد از پايانه مرزي مهران افزود: در حال حاضر تردد زوار به صورت كارواني و انفرادي در مرز مهران صورت مي‌گيرد كه توصيه مي‌شود حتماً زائران در قالب كاروان‌هاي مجاز حج و زيارت به كشور عراق اعزام شوند چون استفاده از كاروان‌ها علاوه بر تأمين امنيت آنان در كاهش هزينه‌هاي آنان نيز تاثير ويژه‌اي دارد.
وي با تقدير از مردم استان ايلام به واسطه پذيرايي از زوار عتبات عاليات گفت: كار تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و اين روند با آرامش و امنيت ويژه‌اي در حال برگزاري است.
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينكه در اين ايام تردد زائران عتبات عاليات زياد بوده افزود: با رصد تهديدات امنيتي در كشور عراق نيروي انتظامي با آمادگي كامل تدابيري لازم براي ورود و خروج زائران انديشيده است.
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينكه تمام تردد‌ها با ويزا صورت مي‌گيرد افزود: علاوه بر نيروي انتظامي تمام دستگاه‌هاي مربوطه و امنيتي پاي كار هستند و به صورت شبانه روز انجام وظيفه مي‌كنند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین