عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
امام سجاد(ع) در عصر اختناق و حاکمیت ستمگران زمان خود، با دعا و مناجات، ادعیه انسان سازی را به یادگار گذاشتند و تدبر درادعیه صحیفه سجادیه اوج بندگی را به تصویر می کشاند.

عقیق:حجت الاسلام خدایی از فضلای حوزه علمیه استان لرستان و مدرسین دانشگاه با تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین(ع)، گفت: با تفکر عمیق و تدبر در موضوع بیماری امام سجاد(ع) در جریان واقعه عاشورا می توان متوجه شد که خداوند با اراده الهی روزها خواستند شجره امامت و ولایت ادامه یابد.
وی با بیان این که امام سجاد(ع) در عصر اختناق و حاکمیت ستمگران زمان خود، با دعا و مناجات، ادعیه انسان سازی را به یادگار گذاشتند، تصریح کرد: تدبر درادعیه صخحیفه سجادیه اوج بندگی را به تصویر می کشاند.
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز جوانان مسلمان باید با تأسی از پیشوای امام چهارم در برابر هجمه های دشمنان که تلاش دارند، اخلاق غیر انسانی را در جامعه ترویج دهند، بایستند، افزود: جوانان باید با مطالعه عمیق در قیام امام حسین(ع) پیام های عاشور را به جهان مخابره کنند.
حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: جوانان مسلمان و شیعه باید بیش از بیش به سلاح ایمان مجهز شوند و با غلبه بر هوای نفس رهرو صادق اهل بیت(ع) باشند.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین