عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۱
این داغ بزرگ فقط یک مرحم دارد برای ما بچه شیعه های ایرانی! ما که یک آقایی داریم که نامش،حرمش،ضریحش...آبی است بر آتش دل های مان! خوش به حال تقدیرمان...خوش به حال روزگارمان! ما منت کش نام شماییم آقا! رسممان شده کربلا را از شما بخواهیم! قانون مان شده زیارت بقیع را شما برای ما امضا کنید!
عقیق: خیلی مهم است که سرت گرم چی باشد و قلبت برای کی و برای چی بزند. خیلی مهم است که دغدغه ات چی باشد و توی سرت هوای کی باشد! اصلا اگر دلتنگ یک حرم باشی...از ته دل...آن وقت تمام لحظه لحظه هایت سخت می گذرد. آن وقت وقتی که مجبور می شوی به یکی که از مشهد آمده بگویی زیارتت قبول، دلت می شکند؛ که باشد آقا! حواست هست که تو هنوز دعوتم نکرده ای به مهمانی؟ به سلام گفتن!

 
نمی دانم این چه رسمی شده برای دل های ما.خیلی بد عادت شده اند.خیلی لوس شان کرده ایم!.همه اش هوای حرم دارند.هوای زیارت! گرما و سرما هم سرشان نمی شود! این دل های ما زخم خورده نیستند! اما بی تاب زخم های اهل بیت هستند.دل های ما شکسته نیستند از نامردی روزگار حال.نامردی نامردان نامرد تاریخ پیرشان کرده! ما پیر شده ایم از در انتظار بودن.از بی تاب بودن برای بوسیدن یک ضریح.آخر این غم شما می کُشد مارا...

خیلی مهم است که دلت پی چی باشد! آن وقت وقتی اسم یک آقایی را می شنوی...دلت پر می کشد تا یک صحن ...آن وقت چشمانت را می بندی، دستت را دراز می کنی تا برسد به ضریح...آه ! آقا! دستم نمی رسد چرا؟ شما را به مهمانان حرم تان قسم! دست ما را هم بکشید به ضریح تان! همین برای ما کافی است! حتی اگر جواب سلام مان را هم ندهید...

خیلی مهم است که این روزهای پایانی ماه صفر، دلت کجا پر بکشد...این غم حسین، فقط یک جور ما را آرام می کند! این داغ بزرگ فقط یک مرحم دارد برای ما بچه شیعه های ایرانی! ما که یک آقایی داریم که نامش،حرمش،ضریحش...آبی است بر آتش دل های مان! خوش به حال تقدیرمان...خوش به حال روزگارمان! ما منت کش نام شماییم آقا! رسممان شده کربلا را از شما بخواهیم! قانون مان شده زیارت بقیع را شما برای ما امضا کنید!

خیلی مهم است که نام شیعه بر پیشانی داشته باشی، مُهر علوی بر دلت خورده باشد، روح فاطمی در جانت دمیده باشد، عشق حسینی مجنونت کرده باشد و تو...همه را به نام مبارک آقا علی ابن موسی الرضا پیوند دهی...تو همه این ها را داری...چون غریب الغرباء را داریم!  

«السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا..»

 ف.قدیمی

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین