عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
شبکه رادیویی تهران در ویژه برنامه «انقلاب دوم» نماز ظهر عاشوار و مراسم 13 آبان را از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه به صورت مستقیم پخش می‌کند.
عقیق: مراسم 13 آبان در تهران در روز سه شنبه، مقابل درب اصلی لانه جاسوسی سابق آمریکا، واقع در خیابان طالقانی با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود.
مهدی رادفر تهیه کننده برنامه گفت: ویژه برنامه «انقلاب دوم» با پوشش مراسم 13 آبان و پخش مستقیم نماز باشکوه ظهر عاشوار به امامت حجت الاسلام قرائتی روی آنتن می رود.
وی افزود: احیا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این روز مهم یعنی 13 آبان و عاشورای حسینی، بازخوانی آرمان حسینی، ایجاد شناخت در بین مردم ایران و جهان نسبت به سیاست‌ها و خیانت‌های آمریکا در منطقه خلیج فارس به ویژ کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی که از اصول ارزشی و آرمانی ملت ایران است، از مهمترین اهداف این برنامه است.
تهیه کننده برنامه انقلاب دوم گفت: گزارشگران شهرستان های استان تهران و گزارشگران مستقر در تهران اکبر یاری، اعظم قربانپور و زهرا افشارنژاد ویژه برنامه های روزهای عاشورا را پوشش می دهند.
برنامه «انقلاب دوم» کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که گویندگی آن را امیرهوشنگ کاظمی و کارشناسی برنامه را دکتر جواد منصوری استاد دانشگاه و تاریخدان، بر عهده دارد.



منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین