عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی و مداحی حاج سید محمد جوادی
پیامبر غصه سرنوشت من و تو را خورده و تا قیامت هم دستگیری ما را می کند. پیامبر نمی تواند نسبت به سرنوشت مردم بی اعتنا باشد.
عقیق: مراسم عزاداری شب ششم محرم با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی و مداحی حاج سید محمد جوادی در هیئت انصارالعباس(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام میرزامحمدی را بخوانید؛
_ هیج جای قرآن ما خطاب یا محمد نداریم. لذا در سوره مبارکه نوح هم به همه مؤمنین و مؤمنات دستور داد که شما هم حق ندارید که پیامبر را به اسم خطاب کنید.این آیه وقتی نازل شد صدیقه طاهره حیا کردند که به پیامبر بابا بگویند. سه مرتبه فرمودند یا رسول الله.پیامبر جواب ندادند. فرمودند که زهرا جان این آیه برای تو و فرزندان تو نازل نشده است. تو به من بابا بگو. نه به خاطر این که من پدرم و تو دختری بلکه تو که من را بابا صدا می زنی خداوند راضی تر است.

_ شخصیت صدیقه فاطمه طوری است که بابا گفتن نسخه رضایت پروردگار است. پیغمبری که پروردگار عالم در مورد عصمت گفتاری او فرمود این پیامبر هر چه بگوید وحی است. از علامه طباطبایی پرسیدند که حرف های عادی پیامبر هم وحی بود. فرمود بله همه حرف های پیامبر وحی است.

_ اگر پیامبر فرمود که هر کسی از علی نافرمانی کند از من نافرمانی کرده این نص کلام پروردگار عالم است. یا اگر در مورد فاطمه و حسین و حسن سخنی را فرمودند نه اینکه اهل بیت خود می باشند بلکه نص کلام پروردگار عالم است.

_ خداوند فرمود که هر چه پیامبر بگوید را باید عمل کرد. چون پیامبر معصوم است، این مؤید امدادهای غیبی است، این پیامبر متصل به منبع وحی است، هر چه بگوییم به شما می گوید از خودش چیزی اضافه نمی کند و حق هم ندارد که چیزی را کم یا زیاد کند. که ما خود در سوره حاقه به پیامبر هشدار داده ایم.

_ خدایی که با پیامبرش تعارف ندارد اجازه نمی دهد که هر کسی به دستگاه خدا دهان کجی کند. پیامبر بیست و سه سال برای این اسلام و قرآن اینقدر زحمت کشید که خداوند چندین بار در قرآن برای تسلی ایشان آیاتی را نازل کرده است. پیامبر غصه سرنوشت من و تو را خورده و تا قیامت هم دستگیری ما را می کند. پیامبر نمی تواند نسبت به سرنوشت مردم بی اعتنا باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
0
انصارو اشتباه نوشتید اصلاح کنید لطفا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین