عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
اگر دغدغه رساندن نذورات حسینی خود به مردم مستمند، فقیر و حتی یتیمان دارید، تنها با یک تلفن می‌توانید سفره‌دار حرم عشق باشید

عقیق: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و برپایی هیأت‌های عزاداری، گروهی از مؤسسات خیریه بر آن شدند که با همراهی و کمک مردم در گسترش نذورات حسینی در کشور سهیم باشند و در این زمینه یتیمان، فقرا، زمین گیرها، زنان سرپرست خانواده و بی‌بضاعت‌ها را مهمان این نذورات کنند.

به همین خاطر مردم خداجوی و مؤمن می‌توانند نذرهای شب‌های محرم، نذری‌های به ظاهر اندک خانگی، غذاهای اضافه هیأت‌ها و مساجد و ... تنها با یک تلفن به خادمان این حرکت خبر دهند و با هماهنگی با خیریه‌های با سابقه و معتبر به دست فقرا، یتیمان و مستمندان برسانند، همچنین نذرهای فرهنگی نیز برای تهیه و توزیع پذیرفته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با تلفن‌های 09101414057، 09101414061، 09378774448 و 09125178951 تماس یا از طریق پست الکترونیکی sofredareharam@gmail.com اقدام .کنند

بر اساس این گزارش، این طرح با همراهی و همکاری خیریه‌هایی نظیر خیریه عسگر المهدی تهران، خیریه عسگر المهدی کرج، خیریه انصار انصار، خیریه خادمین بیت الزهرا، خیریه امام حسن عسگری موسسه میقات حضور (مشیریه)، خیریه هیأت قرآن و اهل بیت(شهرک رضویه) و خیریه و صندوق قرض‌الحسنه متمسکین به حبل المتین انجام می‌شود.




منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین