عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
"جمعیت حمایت از مسلمانان مظلوم بحرین" خواست روز رحلت پیامبر اکرم (ص) به عنوان روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین اعلام شود.

عقیق: "جمعیت حمایت از مسلمانان مظلوم بحرین" خواست روز رحلت پیامبر اکرم (ص) به عنوان روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین اعلام شود.

در این بیانیه آمده است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم»

«ملت غیور و مسلمان ایران‌؛ امروز دنیای اسلام با قلبی غمبار و اندوهگین شاهد تداوم ظلم و ستم دنیای مدعی تمدن و منادی حقوق بشر علیه ملتی به پاخاسته و امتی است که تنها خواستارحقوق اولیه خود در کشور آبا و اجدادی است.

مسمانان مظلوم بحرین در برابر چشم هزاران بنگاه خبری و مراکز اطلاع‌رسانی بین‌المللی متحمل رنجی است که از سوی اقلیتی متجاوز به آنان تحمیل شده و اکنون پس از گذشت دو سال هم‌چنان با شدت و قساوتی توصیف ناشدنی ادامه دارد. ملتی که با وجود استفاده از راه‌های مسالمت‌آمیز در بیان خواسته‌های مشروع خود، با وحشیگری و سبوعیت مورد هجوم قرار گرفته و در ظلمی مضاعف، تمامی مراجع بین‌المللی و مراکز حقوق بشری و رسانه‌های جمعی بین‌المللی، در برابر آن لب فروبسته‌اند و سکوت پیشه کرده‌اند.

مقتضی است برای تذکر و توجه دادن ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ظلم مضاعف صورت گرفته علیه ملت بحرین، روز بیست و هشتم ماه صفر، همزمان با سوگ امت اسلامی در داغ جانسوز نبی‌اکرم اسلام (ص) و سبط گرامی‌اش، امام مجتبی (ع) به عنوان روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین اعلام شود تا شاید نقطه عطفی باشد برای کوتاه کردن ایادی آل خلیفه و ایجاد روحیه و انگیزه مردم مجاهد بحرین برای مقاوت و استمرار ایستادگی در مقابل ظلم‌هایی که بر ایتام آل محمد(ع) در این کشور صورت می‌گیرد.

جمعیت حمایت از مسلمانان مظلوم بحرین از عموم مردمان حق طلب و آزاده و مسلمان در سراسر عالم دعوت می‌کند تا به هر طریق ممکن، در این روز، نسبت به احقاق حق مظلومان بحرینی و رساندن فریاد مظلومیت این ملت به گوش جهانیان مساعدت کرده و در مجالس و محافل عزای سید و سرور عالمیان، رسول مکرم اسلام و سبط گرانقدرش برای رهایی پیروان اهل بیت(ع) در بحرین، دست به دعا بردارند و از درگاه احدیت استخلاص ایشان را از چنگال آل خلیفه مزدور طلب کنند.»

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»


منبع: خبرگزاری ابنا

کد خبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین