عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
رییس ستاد دایمی بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) گفت: زیارت نامه حضرت رسول گرامی اسلام(ص)در سراسر کشور قرائت و از هتاکان به ساحت مقدس آن حضرت ابراز برائت می شود.
عقیق: "محمدجعفر محمدزاده" افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) در روز 28 صفر سالروز رحلت نبی گرامی اسلام(ص) و همزمان با برگزاری نماز جمعه در تمام مصلاهای نماز جمعه، مساجد، امامزاده‌ها و سایر اماکن مذهبی سراسر کشور با حضور پرشور مردم قرائت خواهد شد.

رییس ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امسال نیز با همت و یاری سازمان ها و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی از جمله سازمان صدا و سیما، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و غیره برنامه‌‌ریزی گسترده‌ای را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تدارک دیده است.

وی اظهار داشت: قطعا ملت مسلمان ایران به منظور درهم شکستن توطئه‌های صهیونیسم جهانی علیه اسلام و ابراز برائت از هتاکان به ساحت پیامبر اعظم(ص) و ابراز محبت و ارادت به ساحت نورانی آن پیامبر عظیم‌الشأن روز جمعه 22 دی‌ماه مصادف با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، با قرائت زیارت‌نامه آن حضرت بار دیگر وحدت و همبستگی امت اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

محمدزاده در پایان افزود: ستاد دایمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) به نمایندگی از تمام سازمان‌های فرهنگی عضو، همه مردم خداجوی و مسلمان را به حضور در این مراسم معنوی و کمال آفرین دعوت می‌کند.


منبع: خبرگزاری ایرنا
کد خبرنگار 211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین