عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم تصریح کرد: مردم از وجود و انفاس قدسیه شما در ماه محرم که در پیش است بهره مند می‌شوند و شما دین اسلام را تبلیغ می‌کنید.
عقیق:یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم، خطاب به مبلغان گفت: مردم از وجود و انفاس قدسیه شما در ماه محرم که در پیش است بهره مند می‌شوند و شما دین اسلام را تبلیغ می‌کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با آیت‌الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در این دیدار با بیان این آیه قرآنی «الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا» اظهار کرد: شما مصداق این آیه قرآن کریم هستید.

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم تصریح کرد: مردم از وجود و انفاس قدسیه شما در ماه محرم که در پیش است بهره مند می‌شوند و شما دین اسلام را تبلیغ می‌کنید.

این مرجع تقلید برای موفقیت معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور دعا کرد و افزود: از خدای سبحان می‌خواهم به شما توفیق روزافزون عنایت کند و در این راه موفق باشید.

پیش از این دیدار که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء انجام شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم توضیحاتی در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در قم ارائه کرد.

معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور هر ماه به منظور بررسی طرح‌های جهادی در حوزه فرهنگ دین و شرکت در دوره‌های آموزشی که در نظر گرفته شده به قم سفر می‌کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین