عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شامل دعا، مناجات، سخرانی و... در هفته جاری اعلام شد.

عقیق:بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته،‌ حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، رستم نژاد،‌ محمدی و جفعری به ترتیب از شنبه تا جمعه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران، فلاح زاده، عرفان، پناهیان، حسینی، میرشفیعی، و واضحی برگزار می‌شود.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 29مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه اول آبان ماه ،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حجت الاسلام والمسلمین واضحی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت 21:30 پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد.

در هفته جاری بیان احکام و احادیث توسط حجت الاسلام والمسلمین اخوی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین