عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
یکی دیگر از خطرات امروز برای کشور ما فعالیت وهابیون است که کشورهای عربستان و قطر از این گروه حمایت کرده و سعی می کنند تا انحراف عقیدتی در جامعه به وجود آورند.
ا عقیق: "آیت‌الله جعفر سبحانی" شب گذشته (17 دی) در دیدار با امام جمعه و استاندار آذربایجان غربی بر بهره گیری هر چه بیشتر از کتاب قرآن کریم تاکید کرد و گفت:‌ قرآن رهنمودهای بسیاری برای زندگی و سعادت ارائه کرده است که باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

 وی بیان داشت:‌ اگر مبنای همه کارها قرآن باشد قطعا مشکلات کاهش یافته و برنامه ریزی‌های دقیق تر و بر اساس اصول طراحی می‌شود.
 
این مرجع تقلید ادامه داد: در زمان رژیم سابق توجه به دین و مباحث دینی کمتر بود و شاه تمام مسایل اسلامی و مذهبی را سرکوب می کرد و اجازه نمی داد گسترش یابد.
 
آیت‌الله سبحانی گفت: به برکت نظام اسلامی ایران امروز مسایل دینی و مذهبی در ایران مطرح می‌شود و این انقلاب موجب شد تا مومنان و متدینان روی کار آیند و پیشرفت در کارها به وجود آمد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت:‌ دشمنان علیه عقاید اسلامی مردم تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند که منشا آن کشورهای سلطه گر و استعمارگر هستند.
 
این مرجع تقلید بیان داشت: یکی از خطرات امروز در کشور گسترش کلیساهای خانگی است که موجب انحراف جوانان و تضعیف عقاید آنها می‌شود.
 
آیت‌الله سبحانی بیان داشت: همچنین یکی دیگر از خطرات امروز برای کشور ما فعالیت وهابیون است که کشورهای عربستان و قطر از این گروه حمایت کرده و سعی می کنند تا انحراف عقیدتی در جامعه به وجود آورند.
 
این مرجع تقلید بیان داشت:‌ حوزه‌های علمیه و روحانیون باید هوشیار باشند و اجازه گسترش این تهدیدات را ندهند و با روشنگری به تبلیغ دین بپردازند.
 
وی اذعان داشت: وهابیون هم برای شیعیان و هم برای اهل تسنن خطر محسوب می‌شوند و سعی می‌کنند عقاید غلط که مربوط به اسلام نیست را گسترش دهند.
 
منبع: خبرگزاری شبستان
کد خبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین