عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
امام جمعه اهواز گفت: دست اندرکاران هیئات و حسینیه ها، اخلاص را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و بدانند که ضمن داشتن شور حسینی، شعور حسینی هم لازم و ضروری است.

عقیق:آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی(ع)، اظهار داشت: خوشبختانه استان خوزستان در سال جاری مفتخر به میزبانی از پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شد و ما این مسأله را به فال نیک گرفته و مسلما سبب خیر و برکات زیادی برای استان خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام محرم الحرام، ابراز داشت: دست اندرکاران هیئات و حسینیه ها، اخلاص را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و بدانند که ضمن داشتن شور حسینی، شعور حسینی هم لازم و ضروری است.

وی یکی از ویژگی های اصلی هیئات مذهبی را داشتن «حال و هوای خوب» عنوان کرد و بیان داشت: باحال معنوی بودن مهمترین معیار یک مجلس خوب عزاداری است.

امام جمعه اهواز با بیان این که عشق به امام حسین(ع) مهمترین ویژگی انسان ولایتمدار است، گفت: عشق به امام حسین(ع)، عشق به خوبی ها بوده و هرکسی که عاشق خوبی ها باشد، به یقین دلباخته آقا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری، کتاب "خصائص الحسینی" حاج شیخ جعفر شوشتری را بهترین کتاب برای مطالعه جوانان معرفی کرد و گفت: به نظر من این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در خصوص واقعه عاشورا است و مطالعه آن را به جوانان توصیه می کنم.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین