عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کتاب «علی(ع) و شهر بی آرمان» مجموعه ای از گفت‌وگوهای حسن رحیم پور ازغدی از سوی انتشارات سروش تجدید چاپ شد.

عقیق:کتاب «علی و شهر بی آرمان» نخستین مجموعه مباحث از سلسله طرحی برای فردا حاصل سخنرانی‌های دکتر حسن رحیم پور ازغدی و گفت‌وگو با اوست.

این مجموعه شامل چهار جلسه بحث و گفت‌وگو درباره حکومت و دولت علوی، اقتصاد اسلامی‌در حکومت علی، اصولگرایی و بازگشت به اصول در دوران حکومت آن امام و نیز آزادی و قرائت‌ها و بحث خودی و غیرخودی در دولت ایشان است.

رحیم پور در این گفت‌وگوها، صریح و روشن از سیره حکومتی امام اوّل شیعیان بحث می‌کند و گفته‌های خود را با استناد به آیات و روایات مستند می‌سازد. تحلیل‌های او این امتیاز را دارد که فقط تاریخ‌نگاری و تاریخ روایی نیست، بلکه بازخوانی ایده‌ها و سخنان امیرالمؤمنین(ع) است که پرسش روز و درد دینداران معاصر ماست و نشان می‌دهد اندیشه‌های تشیع همواره پویا و تازه است.

این اثر با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم مردم تدوین شده و متن گفت و گوها بدون هیچ دخل و تصرفی به نگارش درآمده است. رحیم پور در این سخنان با نگاهی تحلیلی سعی کرده مباحث مهم و کلیدی در رابطه با سیره امام علی(ع) را به مخاطبان عرضه کند.

چاپ هشتم این اثر در 150 صفحه با قیمت 5500 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به سیره امام علی علیه السلام قرار گرفته است.

برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن 88310610-021 یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن 66493620-021 مراجعه کنید.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن 66973203 ( 20 خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین