عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
اجلاس غدیر با شعار "آخرین ابلاغ برترین میثاق" با پیام آیات عظام صافی گلپایگانی و سبحانی، در جوار بارگاه رضوی، آغاز بکار کرد.

عقیق:رضا رضاداد، دبیر اجلاس غدیر با اعلام این خبر گفت: این اجلاس از شب گذشته با پیام حضرات آیات صافی گلپایگانی و سبحانی و با حضور اساتید عالی حوزه علمیه قم و  مشهد، در هتل ولایت مشهد مقدس آغاز بکار کرد و تا 5 روز ادامه خواهد یافت.

رضا دار با اشاره به اساتید حاضر در این جلسه افزود: آیات الله میلانی و سیدان و حجج الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی و علی الشیخ از جمله اساتیدی هستند که در این اجلاس ارائه بحث خواهند کرد.

دبیر اجلاس غدیر خاطرنشان کرد، در بخش اول این اجلاس٬ آیت الله میلانی با موضوع " فضیلت های والای امام علی(ع) در عوالم پیشین، عالم دنیا و عالم پسین" به ایراد سخن پرداخت و میزگرد علمی با عنوان " امام مهدی(عج) موعود غدیر به همراه بررسی چرایی پدیده مهدویت هراسی در عصر حاضر" با حضور حجج اسلام والمسلمین مرتضی استادی و حسینی فقه برگزار شد.

وی با اعلام این که هر شب میزگرد علمی پیرامون یکی از موضوعات غدیر برگزار می شود، یادآورشد: در برنامه امشب، حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و دکتر بنی هاشمی به ایراد سخن خواهند پرداخت.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین