عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
حضرت آیت الله علوی گرگانی
حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: غدیر موضوع جهانی است و اختصاص به مردم ایران ندارد و بر همه انسانها لازم است نسبت به این مسئله شناخت کامل داشته باشند.
عقیق: معظم له در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفتند: غدیر موضوع جهانی است و اختصاص به مردم ایران ندارد و همه انسانها لازم است نسبت به  این مسئله شناخت کامل داشته باشند.

ایشان افزودند: عید غدیر تکمیل کننده نبوت و دین است، زیرا غدیر ادامه همان هدایت گری انبیاء به شمار می رود، بنابراین انسانی که ولایت را نپذیرد در حقیقت دین او کامل نشده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: حضور امام زادگان درکشور اسلامی ایران دلیل بر ولایت مداری مردم عاشق و با محبت است و بارها همین مردم در صحنه های مختلف ارادت خود را به این خاندان ابراز داشتند و اجازه ندادند گزندی به ولایت برسد .

 ایشان خاطرنشان کردند:حضورامامزادگان درکشور موجب شور و هیجان خاصی در مردم ولایت مدار ایران شده و برکات و خیرات زیادی را به همراه داشته است .

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: محبوبیت مردم به حضرات معصومین (ع) از روی فطرت وخدادادی است و عشقی است که به راحتی از آن نمی توان گذشت.

ایشان یکی از امتیازات مهم امام هفتم (ع) را برکت حضور  فرزندان ایشان دانستند و ابراز داشتند: فهم، درایت،کمال، نبوغ علمی در برطرف کردن مسائل اعتقادی و دینی مردم و نداشتن هم  از جمله امنیازات به شمار می رودکه در این فرزندان وجود داشته است .


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین