عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
با حضور روحانیون سادات
دبیر اجرایی همایش بزرگ «عاشقان ولایت» از برگزاری این همایش در روز عید سعید غدیر با حضور 300 تن از روحانیون سادات، در اصفهان خبر داد.
عقیق: حجت الاسلام محسن مظاهری، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: عید سعید غدیر در منظر ما شیعیان به عنوان عید الله اکبر است، بر همین اساس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و هیئات مذهبی شهر اصفهان با نام «عاشقان ولایت»  همراه با اجرای بزرگترین نمایش واقعه غدیر خم در کشور، به همت ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در روز عید برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش از ساعت 8 روز عید از کنار مسجد جامع اصفهان با اجتماع عظیم بیش از 60 هزار نفری مردم آغاز و سپس به سمت پل خواجو ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر اجرایی همایش بزرگ «عاشقان ولایت» اضافه کرد: از جمله برنامه های این همایش هماهنگی با موسسه آلاء به منظور حضور و جلوداری بیش از 300 تن از روحانیون معزز سادات در جشن بزرگ« عاشقان ولایت» است.

حجت الاسلام مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: در انتهای مسیر مردم با تجمع در بستر زاینده رود، نمایش تصویری و زنده واقعه غدیرخم توسط یک گروه نمایشی حرفه ای و با حضور بیش از 100 بازیگر اجراء خواهد شد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین