عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
در آستانه عید فرخنده غدیر، نمایه خواندنی "حجة الوداع و واقعه غدیرخــم " در پایگاه اینترنتی حوزه نت با 25 مطلب جدید عرضه شد.

عقیق: این نمایه که شامل گزیده کتاب، چکیده پایان نامه های دانشجویی، منتخب مقالات مجلات و پرسش و پاسخ می باشد اطلاعات ارزشمندی را پیرامون واقعه غدیر خم و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام به مخاطبین خود ارائه می دهد.

این گزارش با اشاره به 25 مطلب این نمایه می افزاید: "پیامبر صلی الله علیه و آله و حج"، " زمینه های تاریخی حادثه غدیر"، " امام علی(ع) در حجة الوداع و واقعه غدیر"، " واقعه غدیر خم "، " غدیر در قرآن"، " حدیث غدیر، امامت امام علی (ع) و معصومین (ع)"، " تفسیر قرآن مجید(بر اساس تفسیر موضوعی) / آیات ولایت و خلافت" از عناوین این نمایه خواندنی می باشند.

بر اساس این گزارش: " پژوهشی در اسباب نزول آیه «اکمال دین»"، " بررسی تطبیقی آیات تبلیغ و اکمال از دیدگاه فریقین(با تأکید بر پاسخگویی به شبهات جدید)"، " برداشتی از کتاب گران سنگ الغدیر / مولی; دوستی یا رهبری"، " «عظمت غدیر در کلام پیامبر اکرم (ص)»/فرازهایی از خطبه غدیر"، " گزیده خطبه بلیغ پیامبر(ص) در مجلس شکوهمند غدیر"، " متن خطبه حضرت رسول اکرم(ص) در غدیر خم"، " حماسه غدیر"، " سفرنامه غدیر"، " پیام آسمانی غدیر و مصلحت سنجی ها" از دیگر عناوین این نمایه می باشد.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/78211

 


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین