عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن خبر داد
مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به تغییر آیین‌نامه تکریم چهره‌های قرآنی، گفت: در نهمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرآنی تعداد فعالان قرآنی که مورد تجلیل قرار می‌گیرند افزایش خواهد یافت.
عقیق:«مسعود وادی‌پور» مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به اصلاح آیین‌نامه تکریم چهره‌های قرآنی در سال جاری، اظهار داشت: در گذشته ضوابط خاصی برای تکریم چهره‌های قرآنی در نظر گرفته شده بود که شاید برخی از آنها از سطح قابل قبولی برخوردار نبود.

وی به تغییرات اعمال شده در آیین‌نامه تکریم چهره‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: امسال قصد داریم علاوه بر تجلیل حافظ درجه یک و دو، قاریان و حافظانی که در سال جاری موفق به کسب عنوان بین‌المللی شده‌اند و همچنین اساتیدی که شاگردانی موفق تربیت کرده‌اند و مؤسسات برتر را نیز تجلیل می‌کنیم.

مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی برتر تجلیل می‌شوند

وادی‌پور با بیان اینکه در نهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی، گروه‌های دیگری نیز تجلیل خواهند شد، افزود: در این دوره مؤسسات برتر استان‌ها، خانه‌های قرآن شهری و روستایی برتر،اتحادیه‌های استانی فعال در عرصه‌های قرآنی و سه نفر از مصححان قرآن کریم معرفی و تقدیر می‌شوند.

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن، کیفی کردن انتخاب چهره‌های قرآنی را مهم‌ترین هدف تغییر آیین‌نامه تکریم چهره‌های قرآنی عنوان کرد و ادامه داد: سعی داریم در سال جاری مراسم تکریم چهره‌های قرآنی را بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و در انتخاب چهره‌های قرآنی، هر فعالیت شاخص را امتیازبندی کرده تا بر این اساس بتوانیم چهره‌های قرآنی را به درستی انتخاب کنیم.

چهره‌های قرآنی بیشتری امسال تجلیل می‌شوند

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 40 نفر از چهره‌های قرآنی معرفی و تجلیل شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر آیین‌نامه تکریم چهره‌های قرآنی و افزایش گروه‌ها به طور حتم امسال تعداد افرادی که مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزایش خواهد یافت.

وادی‌پور با اشاره به زمان برگزاری تکریم چهره‌های قرآنی، گفت: این مراسم هم‌زمان با اختتامیه مسابقات «تسنیم» و «تلاوت» در اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین