عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
امام رضا علیه السلام می‌فرمایند: انجیر بوی بد دهان را از بین می‌برد، استخوان را محکم می‌سازد، مو را می‌رویاند و درد را برطرف می‌کند و با بودن انجیر دیگر احتیاج به دارو نیست.
عقیق:به گفته امام صادق علیه السلام "هویج انسان را از قولنج و بواسیر ایمن می‌کند و قوای جنسی را افزایش می‌دهد. از امام موسی کاظم علیه السلام آمده: "خوردن هویج کلیه ها را گرم و قوای جنسی را تقوت می‌کند".

امام علی علیه السلام فرموند: "کسی که صبح ناشتا بیست و یک دانه ، مویز سرخ بخورد مریض نخواهد شد. امام صادق علیه السلام فرمودند: "مویز اعصاب را قوی می‌کند، رنج و خستگی را از بین می‌برد و نفس را نیکو می‌کند. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: "مویز بخورید، زیرا مویز صفرا و بلغم را از بین می‌برد، اعصاب را قوی می‌کند، خستگی و اندوه را برطرف می‌کند و انسان را خوش اخلاق می‌کند.

میوه ای در روی زمین محبوبتر از انار نزد پیغمبر(ص) نبود. امام صادق علیه السلام می‌فرمایند: انار بخورید: "زیرا انار برای آدم گرسنه غذایی کافی و برای آدم سیر میوه‌ای است گوارا است".

 امام رضا علیه السلام می‌فرمایند: "انجیر بوی بد دهان را از بین می‌برد ، استخوان را محکم می‌سازد، مو را می‌رویاند و درد را برطرف می‌کند و با بودن انجیر دیگر احتیاج به دارو نیست".

حضرت محمد صلی الله علیه می‌فرماید: "کسی که سه روز ناشتا "به" بخورد ذهن او صاف و حلم و علم او بسیار می‌شود و از فکر شیطان و شیطانیان محفوظ می‌ماند همچنین امام صادق می‌فرمایند: "خوردن به برای ضعف قلب بسیار مفید است، معده را پاک، ذهن را زیاد، آدم ترسو را شجاع می‌کند. امام صادق می‌فرمایند: "به" غم شخص اندوهناک را از بین می‌برد، همچنان که دست، عرق پیشانی را می‌زداید. 


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین