عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام جواد (ع) در کانون‌های مساجد، مسابقه چهل حدیث و مسابقه طراحی پوستر از جمله برنامه‌های طرح کشوری جواد آل طاها(ع) است که از ۲۹ ذی‌القعده تا ۸ ربیع‌الثانی سال جاری اجرا می‌شود.

عقیق:مرتضی طاهریان معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بیان این خبر گفت: قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام جواد (ع) در شب و روز شهادت در کانون‌های مساجد، مسابقه نگارش چهل حدیث با عنوان «چهل درس زندگی» از احادیث امام جواد(ع)، مسابقه طراحی پوستر، مسابقه کتابخوانی، مسابقه تولید نماهنگ (نماهنگ) و مسابقه پیامکی از جمله برنامه‌های این طرح ملی است.

طاهریان با اشاره به زمان اجرای دومین دوره این طرح از سوم مهر تا یازده بهمن ماه سال جاری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مسابقه کتابخوانی و مسابقه پیامکی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانیwww.javananemasajed.ir  ثبت‌نام کرده یا با ارسال پیامک به شماره10008940171 شرکت کنند، همچنین علاقه‌مندان جهت مشاهده آیین‌نامه طرح می‌توانند از روز یکشنبه ششم مهر ماه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در پایان هدف از اجرای این طرح ملی را آشنایی بیش از پیش ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با ابعاد مختلف شخصیتی حضرت جواد الائمه(ع) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی آن امام همام عنوان کرد.

 دومین طرح کشوری جواد آل طاها(ع) به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.


منبع:فارس

211008

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین