عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کتاب «ماجرای یک توبه ترکی!» اثر محمدحسن سیف‌‌الهی به تازگی توسط انتشارات استوار منتشر شده است.
عقیق: کتاب «ماجرای یک توبه ترکی!» اثر محمدحسن سیف‌‌الهی به تازگی توسط انتشارات استوار منتشر شده است.

این کتاب از 7 ماجرای اخلاقی تشکیل شده که عنوان کتاب نیز از اولین ماجرای این کتاب اخذ شده است. «ماجرای یک توبه ترکی»، «ماجرای شیخ و سید»، «ماجرای کتاب‌های مرحوم آقای معزی»، «ماجرای ماهی‌های شیعه اندونزیایی»، «ماجرای یکی از بسیجی‌های بعد از جنگ»، «ماجرای یک راهزن و یک پند و سخن» و «ماجرای فوت‌های آقا شیخ مرتضی زاهد» 7 ماجرای این کتاب است.

 

در بخش ماجرای «یک توبه ترکی» آمده است: «چند نفر از آن پیرمردهای هفتاد هشتاد ساله در حالی که اشک می‌ریختند می‌گفتند: در دوره طاغوت، در محدوده بازار تهران، در میان آذری زبان‌ها، دو توبه بسیار غیرتمندانه و نصوح داشتیم. یکی توبه حاج رسول بود! یکی توبه مرحوم سالار قلی خان! هر دو توبه بسیار منقلب کننده و جانسوز بود. توبه حاج رسول (رسول تُرک) به شکلی بود که سر و صدا کرد. ولی توبه سالار قلی‌خان بی سر و صدا بود و فقط معدودی از ما از ماجرای توبه او با خبر شدیم.»

کتاب‌های «آقا شیخ مرتضی زاهد»، «عبد کریم»، «رسولِ تُرک؛ آزاد شده امام حسین (ع)» دیگر آثاری است که به قلم سیف‌الهی منتشر و با استقبال روبرو شده است.

کتاب «ماجرای یک توبه ترکی!» در 167 صفحه و با قیمت 6000 تومان در 3000 نسخه منتشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه این کتاب در تهران می‌توانند با شماره 66415420 و در مشهد با شماره‌های 2220348 و 2255200 تماس برقرار نمایند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین