عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) کتاب با عنوان «فاطمه نگین جهان و جنان» با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) در کتب تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت، منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.
عقیق:همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) مؤسسه شهیداحمد کاظمی کتاب «فاطمه نگین جهان و جنان» را با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) در کتب تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت به زودی به چاپ می‌رساند.

حضرت فاطمه زهرا (س) در کتاب‌های تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت، جایگاه جلیل و جامعی دارد،   در فصل اول این کتاب، با بهره‌گیری از تفاسیر قدیمی اهل سنت، بیش از صد آیه قرآن را که درباره آن حضرت نازل شده، آورده شده است.

در فصل دوم، به زندگی آن بانوی بی‌بدیل و حوادث پس از ارتحال رسول‌‌ الله (ص) از منابع دست ‌اول اهل‌ سنت پرداخته‌ شده است؛ در فصل سوم، این پرسش پاسخ داده شده است که چرا سید مظلومان، امیر مؤمنان (ع) هنگام حمله به خانه‌اش سکوت اختیار کرد؟

 

این کتاب توسط مؤسسه شهیداحمد کاظمی و به نویسندگی استاد «محمدرضا رمزی اوحدی» از نویسندگان و محققان بنام کشور در 280 صفحه و قطع رقعی با قیمت 8500 تومان به زودی منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «فاطمه نگین جهان و بنان» می‌توانید از با شماره تلفن 6 الی 37840844 - 025 تماس حاصل کرده یا به وب سایت www.manvaketab.ir مراجعه یا به دفتر مرکزی نشر شهیداحمد کاظمی به نشانی، قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول فروشگاه 131، مرکز نشر و پخش شهید کاظمی، همچنین فروشگاه‌های کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور مراجعه کنند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین