عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
همزمان با شهادت امام محمدتقی(ع)
قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام جواد (ع) در کانونهای مساجد، مسابقه چهل حدیث و مسابقه طراحی پوستر از جمله برنامه‌های این طرح ملی است که از ۲۹ ذی القعده تا ۸ ربیع الثانی سال جاری اجرا می‌شود.
عقیق:مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی جواد آل طاها همزمان با شهادت امام جواد(ع) گفت: قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام جواد (علیه السلام) در شب و روز شهادت در کانون های مساجد، مسابقه نگارش چهل حدیث با عنوان " چهل درس زندگی"  از احادیث امام جواد (علیه السلام)، مسابقه طراحی پوستر، مسابقه کتابخوانی، مسابقه تولید نماهنگ (نماهنگ) و مسابقه پیامکی از جمله برنامه های این طرح ملی است.

طاهریان با اشاره به زمان اجرای دومین دوره این طرح از 3 مهر ماه تا 11 بهمن ماه سال 93 گفت: علاقمندان می توانند برای شرکت در بخش های مسابقه کتابخوانی و مسابقه پیامکی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir   ثبت نام کرده یا با ارسال پیامک به شماره 10008940171 شرکت کنند.

وی افزود: همچنین علاقمندان جهت مشاهده آئین نامه طرح می‌توانند از روز یکشنبه مورخ 6/7/93 به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اعلام برگزاری مسابقه نگارش چهل حدیث از احادیث امام جواد (ع)، مسابقه طراحی پوستر و مسابقه تولید نماهنگ (کلیپ)  عنوان کرد علاقمندان می توانند برای شرکت در این سه بخش آثار خود را به آدرس دبیرخانه طرح ارسال کنند.

وی هدف از اجرای این طرح ملی (کشوری) را آشنایی بیش از پیش ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت (علیه السلام)  با ابعاد مختلف شخصیتی حضرت جواد الائمه (علیه السلام)  و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی آن امام همام عنوان کرد.

دومین طرح ملی (کشوری) جواد آل طاها (ع) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین