عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کتاب «جایگاه فرهنگ از منظر قرآن و حدیث» که غلامحسین حیدری تفرشی آن را تالیف کرده توسط انتشارات حکمت و عرفان منتشر شده که موضوعات مرتبط در حوزه فرهنگ را بررسی می‌کند.

عقیق: کتاب «جایگاه فرهنگ از منظر قرآن و حدیث» که غلامحسین حیدری تفرشی آن را تالیف کرده توسط انتشارات حکمت و عرفان منتشر شده است.

این کتاب در شش فصل و 158 صفحه به تازگی وارد بازار نشر شده که «جایگاه فرهنگ از منظر قرآن و حدیث»، «ویژگی کار فرهنگی از منظر قرآن و حدیث»، «ویژگی‌های مسئولان و متولیان فرهنگی از نگاه قرآن و حدیث»، «تهاجم فرهنگی» و «اهمیت فرهنگ در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و سبک زندگی در سایه‌سار فرهنگ اسلامی» عناوین فصل‌های این کتاب است.



فرهنگ از آنجا که با خودباوری و تمسک به باورها به دست می‌آید و از آنجا که به برکت وجود اسلام و تاریخ و تمدن غنی ایرانی، فرهنگ ما نمونه برجسته از یک فرهنگ متعالی است، که احکام، قوانین و الگوهای عرضه شده در این فرهنگ روشن و کامل است. با توجه به این که فرهنگ هر جامعه اساس هویت آن جامعه بوده و از آن با تعابیری چون روح کالبد، ستون فقرات و قوام و ملیت هر ملتی یاد می‌شود. از همین رو در این کتاب مولف سعی با استفاده از آیات قرآنی و روایات ماثور از معصومین به زوایای کار فرهنگی از منظر اسلام بپردازد و سپس تعاریفی چون تهاجم فرهنگی را با استفاده از این سخنان برای مخاطب در یک روند مشخص شرح دهد.

کتاب «جایگاه فرهنگ از منظر قرآن و حدیث» توسط انتشارات حکمت و عرفان با قیمت 6500 تومان در 158 صفحه وارد بازار کتاب شده و مخاطبانی که علاقه‌مند مطالعه در حوزه‌های فرهنگی هستند این کتاب را می‌توانند تهیه نمایند، همچنین برای خریداری این کتاب می‌توانند با شماره 09121433667 تماس برقرار نمایند.



منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین