عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
گونزالس؛
در یکی از پارک های محل زندگیمان در آمریکا نشسته بودیم که خانمی جلو آمد و از ما پرسید شما مسلمان هستید و پس از پاسخ مثبت ما پرسید شیعه هستید یا سنی اما ما که نمی دانستیم شیعه و سنی چه معنایی دارد گفتیم ما مسلمان هستیم.
عقیق:گونزالس ،مسلمان آمریکایی مجاور امام هشتم اظهار داشت: زمانی که از مسلمان شدن من و مادرم مدت زیادی نگذشته بود در یکی از پارک های محل زندگیمان در آمریکا نشسته بودیم که خانمی جلو آمد و از ما پرسید شما مسلمان هستید و پس از پاسخ مثبت ما پرسید شیعه هستید یا سنی اما ما که نمی دانستیم شیعه و سنی چه معنایی دارد گفتیم ما مسلمان هستیم.

وی اظهار داشت: روزی در مکانی که بعدا فهمیدم حسینیه است صدای یاحسین  توجهم را جلب کرد؛ در آن مکان پس از گفتگو با امام جماعت و تحقیق بیشتر به مکتب اهل بیت  علاقه مند و در نهایت شیعه شدم.

وی همچنین ارادت خاصش را به مراسم عزاداری امام حسین بیان کرد و گفت: برای من بسیار جالب است که بچه های کوچک که معمولا از تاریکی و یا عزاداری و گریه می ترسند و علاقه ای به مراسم گریه ندارند برای شرکت در مراسم عزاداری امام حسین  بی تابی می کنند و گاهی پدر و مادرانشان را نیز برای شرکت در این مراسم تشویق می کنند

 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین