عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸
معاون بین‌الملل اتحادیه دانشمندان جهان اسلام:
معاون بین‌الملل اتحادیه دانشمندان جهان اسلام با اشاره به اینکه غربی‌ها در مبناسازی بسیار خوب عمل می‌کنند، گفت: اگر غربی‌ها نهج البلاغه و امام صادق (ع) داشتند، هم اکنون در دنیا غوغا می‌کردند.

عقیق:حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد در "سومین همایش بین المللی فرهنگ غدیر" با اعلام اینکه تمدن غرب بر بشر مدیریت می‌کند، اظهار کرد: غربی‌ها در الگوسازی بسیار توانمند هستند و با استفاده از رسانه تمدنشان را بر دنیا غالب کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه در تمدن غرب حکمت نادیده گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تمدن غرب خود بنیاد است و به خاطر نبود منبع، قدرت پاسخگویی به معنویات و از این رو شکاکیت و لذت گرایی مبنای فرهنگ و هنر تمدن غرب شده است.

وی تأکید کرد: هم اکنون مردم از تمدن غربی خسته شده‌اند و به سوی تمدن اسلامی بازمی‌گردند و در این بین ما هم باید بر اساس نظام خلقت تمدن سازی کنیم و لازمه تمدن سازی نوین پویا بودن دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه کتب غربی که مورد تأیید غربی‌ها نیست، در دانشگاه‌های ما تدریس می‌شود که اگر این کتاب‌ها را نقد کنیم، انگ بی سوادی به ما می‌زنند!.

وی گفت: جوانان مملکت بخاطر مشکلات مالی نمی‌توانند ازدواج کنند، دولت برای حل مشکل جنسی جوانان که ناشی از ازدواج نکردن آنان است، چه کرده است؟ مجلس کدام وزیر را بخاطر حل نکردن مشکلات جوانان استیضاح کرده است؟ به نظر بنده دلیل به وجود آمدن چنین مشکلاتی نگاه تفکیک گرایانه است.

معاونت بین‌الملل اتحادیه دانشمندان جهان اسلام اظهار کرد: علی رغم تمامی مشکلات و تحریم‌ها با مدیریت جهادی در موضوع انرژی هسته‌ای پیشرفت زیادی کرده‌ایم و لازمه صادر کردن تمدن نوین اسلامی، پیشرفت در تمامی حوزه‌ها است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به عنوان الگوی تمدن اسلامی در دنیا شناخته می‌شود.


منبع:ایسنا

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین