عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
کتاب «دروازه ابدیت» تألیف «ناصر نادری» با موضوع آشنایی نوجوانان با زندگی پس از مرگ از سوی کانون پرورشی منتشر و روانه بازار نشر شد.

عقیق:کتاب «دروازه ابدیت» دارای 6 بخش نظیر «پیامبران و معاد»، «معاد، شدنی است»، «مرگ و برزخ»، «نشانه‌ها و جلوه‌های قیامت»، «بهشت و دوزخ»، «پی‌نوشت»، «نشانی (برای مطالعه بیشتر)» و «منابع و کتاب‌شناسی» است.

به گفته ناصر نادری نویسنده کتاب «دروازه ابدیت»، این اثر از مجموعه کتاب‌های «آسمان چه می‌گوید»، است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

وی ادامه می‌دهد: مضمون این کتاب به معاد و زندگی پس از مرگ مربوط می‌شود که در آن سعی کرده‌ام از منابع مستند و اصیل استفاده کرده و مطالب را با زبانی ساده و نسبتاً روشن با نگاه قرآنی، استدلالی و کلامی برای گروه سنی نوجوان و جوان روایت کنم.

در بخشی از کتاب «دروازه ابدیت» درباره «مظهر عدل خدا»، می‌خوانیم: یکی از صفات خداوند، عدالت است. عدالتی که نشانه‌هایش در همه آسمان‌ها، زمین، انسان و ... دیده می‌شود. قرآن مجید می‌فرماید: «آسمان‌ها و زمین با عدالت برپاست


 

اگر معاد و جهان پس از مرگ نباشد، با عدالت خداوند سازگار نیست. در دنیا، یا کیفر و جزای واقعی کارها وجود ندارد و یا به ندرت کیفر و جزای اندکی به چشم می‌خورد. اگر خوبان و بدان بمیرند و جهان پس از مرگ نباشد، عدالت خداوند چه می‌شود؟

معاد و جهان پس از مرگ، مظهر عدل خداوند است.

انتشارات «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»،‌ کتاب «دروازه ابدیت» نوشته «ناصر نادری» را در 119 صفحه و با قیمت 3500 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است که علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند به تهران، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26 یا تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز فروش و اشتراک مراجعه یا با شماره‌های 88715545 و 88962972 تماس حاصل کنند.



منبع:فارس

211008

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین