عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
شورای شرعی داعش این تصمیم جاهلانه را "تاریخی و انقلابی" خوانده است و به هواداران این گروهک مرتجع وعده داده که «مرکب اسلامی» برای چاپ قرآن های جدید، به‌زودی از ترکیه وارد سرزمین خلافت خواهد شد.

عقیق:تروریست‌های پلید "داعش" که با نقاب اسلام‌گرایی در راستای تأمین منافع دشمنان امت اسلامی فعالیت می‌کنند، در تازه‌ترین اقدام ننگین خود به «قرآن سوزی» روی آوردهاند.

بر اساس بیانیه منتشر شده در صفحات رسمی این گروهک افراطی، شورای شرعی دولت اسلامی [داعش] با این ادعا که جوهر مورد استفاده برای چاپ قرآن های موجود شامل الکل و اجزای حیوانات نجس می باشد، دستور امحا و سوزاندن کلیه قرآن های موجود در سرزمین های تحت تسلط خلافت اسلامی را صادر کرده است.

شورای شرعی داعش این فتوای جاهلانه را "تاریخی و انقلابی"[!] خوانده است و به هواداران این گروهک مرتجع وعده داده که «مرکب اسلامی» برای چاپ قرآن های جدید، به‌زودی از ترکیه وارد سرزمین خلافت خواهد شد. 

گفتنی است پس از تخریب ابنیه تاریخی-اسلامی، مساجد، حسینیه‌ها، مشاهد مشرفه، مراقد انبیای عظام و اصحاب پیامبر(ص)، قبور مؤمنین و مؤمنات و اهانت به ساحت ائمه معصومین(ع) و علمای مبرز شیعه و سنی، همچنین بدعت‌گذاری در احکام شرعی و مناسک مذهبی و صدور هزاران فتوای احمقانه و فرصت‌طلبانه، این تازه‌ترین حرکت تنفربرانگیز تروریست‌های دین‌ستیز و منطق‌گریز سلفی است که قطع یقین با هدایت سرویس‌های جاسوسی غرب و اتاق فکر صهیونیستی انجام می‌گیرد.

بی حرمتی به کتاب الهی و کلام وحی فقط و فقط از پیروان شیطان و کافران ملحد برمی‌آید و این خود شاهدی است بر این حقیقت که جنایتکاران اسلامی‌نمای سلفی-وهابی نه تنها خاستگاه فکری‌شان با اسلام و مکتب رسول‌الله(ص) فاصله‌ای فراوان دارد، بلکه به‌صورت مستقیم از جبهه ابلیس فرماندهی و کنترل می‌شوند.

 

منبع:جام

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین