عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
همزمان با میلاد امام علی‌بن موسی‌الرضا-علیه السلام-، سایت جدید بیان معنوی-ناشر آثار استاد پناهیان- به نشانی http://www.bayanmanavi.ir افتتاح شد.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی، از جمله بخش‌های جدید در این سایت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • نظریات و دیدگاه‌های علمی: هر دیدگاه متن کوتاهی است که حاوی چکیده و فشردۀ یکی از نظریات و دیدگاه‌های علمی-معرفتی استاد پناهیان می‌باشد که به مرور توسط خود ایشان تنظیم و در اختیار سایت قرار می‌گیرد. این دیدگاه‌ها در هشت موضوع اصلی طبقه‌بندی شده است: ولایت و مهدویت، تعلیم و تربیت، اخلاق و معنویت، فرهنگی، سیاسی، تحلیل تاریخ، هنر و رسانه، خانواده.(+)
  • یادداشت‌ها استاد: یادداشت‌های استاد که در مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی در اختیار سایت قرار می‌گیرد، در این بخش منتشر می‌شود.(+)
  • پاسخ استاد به پرسش‌ها: در این بخش قرار است استاد علی رغم مشغولیت‌ها حداقل هفته‌ای به یکی از پرسش‌های رسیده از سوی کاربران پاسخ دهند، که امیدواریم این تعداد افزایش یابد. البته برخی از پرسش‌های مفید و مبتلا به که به صورت شفاهی و حضوری یا در ضمن جلسات پاسخ داده شده است نیز در همین بخش گردآوری می‌شود. شما می‌توانید سوال‌هایتان در موضوعات: «خودسازی، خانوادگی، تربیتی، فلسفۀ احکام، سیاسی، اعتقادی» را اینجا(+) بپرسید و پاسخ‌های داده شده-که به همان صورت موضوعی طبقه‌بندی شده‌اند را در اینجا(+)بخوانید.
  • سیر مطالعاتی: به دنبال درخواست‌های جوانان علاقمند به پیگیری مباحث استاد پناهیان، سرانجام یک سیر مطالعۀ اولیه از مباحث ایشان ارائه شد.(+)
  • مستندات: آیات، روایات، کلمات حضرت امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و آیت الله العظمی بهجت(ره)، که در مباحث و سخنرانی‌های استاد به آن استناد شده در این بخش ارائه می‌شود.(+)
  • بزرگترین آرشیو صوتی و تصویری مباحث استاد پناهیان: بارگزاری بیش از 1000 ساعت از فایل‌های صوتی و تصویری مباحث استاد پناهیان که به صورت موضوعی و مناسبتی طبقه‌بندی شده است. همچنین مجموعه‌ای از کلیپ‌های کوتاه صوتی و تصویری در همین بخش بارگزاری شده است.(+)
  • متن و فایل pdf سخنرانی‌ها: بارگزاری متن تنظیم شدۀ حدود 300 سخنرانی استاد پناهیان که موضوع‌بندی شده است. (+)
  • راه‌کارها و پیشنهادهای استاد: مجموعه‌ای از راهکارها و دستورالعمل‌های پیشنهاد شده توسط استاد پناهیان در زمینه‌های مختلف در اینجا گردآوری می‌شود. برخی راه‌کارها فردی هستند و مخاطب برخی راهکارها مدیران و مسئولان هستند. (+)
  • قطعه‌ها: بخش قطعه‌ها یکی از بخش‌های کاملا جدید است که حاوی این بخش‌ها است: اشعار سروده شده توسط استاد، عبارت نقض و کوتاه معنوی، خاطرات شخصی استاد، روضه‌ها و مناجات‌های استاد. (+)
  • فروشگاه اینترنتی: شامل فروش اینترنتی تمامی محصولات(کتاب و DVD) و ارسال پستی به سراسر کشور و همچنین آدرس و تلفن تماس مراکز فروش کتاب‌ها و لوح‌های فشردۀ مباحث استاد پناهیان در سراسر کشور. (+)

 نقشه سایت از اینجا(+) قابل مشاهده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین