عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
آیین رونمایی از محصولات جدید فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور تولیت بارگاه کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

عقیق:حجت الاسلام هادی احمدی، در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، در سالن ولایت حرم مطهر، در جمع خبرنگاران گفت: دهه کرامت بهترین فرصت است تا زحمات خادمان آستان به نمایش گذاشته شود.

وی در تشریح مراسم رونمایی گفت: مجموعه آثار تولیدی آستان در ابعاد مختلفی به نمایش گذاشته شده است که از جمله می توان به آثار انتشارات زائر اشاره کرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که تمام تلاش ما در این عرصه این است که آثار تولیدی برای تمامی زائران کاربردی باشد، افزود: معاونت فرهنگی تلاش دارد تا از تولید آثار تخصصی دوری کرده و آثاری منتشر سازد که برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

وی به آثار تولیدی در عرصه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سوی انتشارات زائر اشاره کرد و گفت: تا کنون استقبال گسترده ای از کتاب های منتشر شده از سوی آستان مقدس انجام شده است که برخی از این کتاب ها 22 نوبت چاپ شده اند.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: جدید ترین کتاب منتشر شده از سوی انتشارات زائر، کتاب «دُرّ عصمت»، نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدی، درباره شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ارائه هدایایی به کودکان و نوجوانان گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها برای انتشار معارف دینی و ایجاد خاطره ای خوش برای کودکان، نوجوانان و جوانان، در مناسبت های مختلف برگزار کننده مسابقات مختلف فرهنگی است که به برندگان آن  جوایزی اعطا می کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که این هدایا بر اساس نیازهای علمی و معرفتی مخاطبان است، ابرازداشت: آستان مقدس به دنبال این است که در عین هدیه دادن، فرصتی هم برای معرفت افزایی مخاطبان خود داشته باشد، از این رو هدایای در نظر گرفته شده، دارای بار علمی و معنوی بر حسب مخاطبان است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت اتاق عقد آستان مقدس حضرت معصومه(س)، خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این مراسم معنوی، هدایایی نیز به عروس و داماد اهدا می شود.

وی در ادامه به نرم افزارهای تولیدی آستان مقدس اشاره کرد و ادامه داد: عمده نرم افزارهای تولید شده در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شامل برنامه های آستان است که دراین عرصه مدیریت روابط عمومی نقش بسزایی در این عرصه داشته است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: همچنین نسخه جدید نرم افزار «گهکشان کرامت» نیز در این مراسم رونمایی شد.

وی، رسالت آستان مقدس حضرت معصومه(س) را نشر معارف اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد و گفت: در این راستا سخنان مقام معظم رهبری درباره اهل بیت علیهم السلام استخراج و تنظیم شد و در حال انتشار است.

 


منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین