عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
علی‌اکبری؛
خبرگزاری تسنیم: تهیه‌‌کننده «کربلایی کاظم» گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم که کار نگارش به زودی تمام شود تا «کربلایی کاظم» برای پخش در ماه مبارک رمضان سال آینده از شبکه قرآن سیما آماده شود.
عقیق: محسن حاج‌علی اکبری تهیه‌کننده «کربلایی کاظم»، درباره آخرین جزییات ساخت این سریال گفت: در حال حاضر منتظر هستیم که نگارش فیلمنامه این سریال توسط محمدحسین لطیفی پس از تصویب در شورای سیاستگذاری شبکه قرآن به سرانجام برسد.

وی افزود: امیدواریم که با برنامه‌ریزی انجام شده کار نگارش به زودی به پایان برسد تا «کربلایی کاظم» برای پخش در ماه مبارک رمضان سال آینده از شبکه قرآن سیما آماده شود.

علی‌اکبری پیش از این اعلام کرده بود: پیش‌تولید «کربلایی کاظم» قرار است که از مهر ماه آغاز شود و چون کار بسیار سنگینی است و باید به 22 قرن پیش بازگردند و صحنه‌های آن زمان را بازسازی کنند کار زمانبری است و لوکیشن‌های آن باید براساس فیلمنامه مشخص شود.

«کربلایی کاظم» درباره شخصیت کشاورزی است که سواد چندانی ندارد و تنها به مباحث شرعی پایبند است که خداوند نوری به او عطا می کند که حافظ قرآن می‌شود و قدرت تفسیر را به دست می‌گیرد تا اینکه ...

محسن علی‌اکبری در کارنامه خود تا حالا تهیه‌کنندگی «کتاب قانون»، «استرداد»، «پاداش سکوت»، «مریم مقدس»، «اصحاب کهف» و ... را بر عهده داشته است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین