عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از تولید و انتشار اولین آلبوم تصاویر سه بُعدی حرم مطهر، در دهه کرامت خبر داد.
عقیق: حجت الاسلام سید محمد صادقی با اعلام این خبر گفت: آلبوم تصاویر سه بعدی آستان در قطع مناسب و همراه با احادیث و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری، در پی برقراری ارتباط مفهومی با نوجوانان است.

 وی ادامه داد: در این آلبوم عینک مخصوص مشاهده تصاویر برجسته و بُعد دار تعبیه شده و به عنوان هدیه به دایره مخاطبین منتخب اهدا می شود و برای تهیه تعداد بیشتر، فروشگاه آستانه در صحن صاحب الزمان آماده عرضه این محصول فرهنگی و سایر بسته های فرهنگی دیگر است.

 مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به سرعت، سهولت، زیبایی و ماندگاری زبان هنر در انتقال مفاهیم، افزود: مدیریت تبلیغات آستان سعی دارد با در دستور کار قرار دادن شیوه های هنری جدید همچون آلبوم ها، بروشور ها، مکتوبات و نرم افزارهای چند رسانه ای دیجیتال در قالب ابزارهای جدید همچون گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها مفاهیم معرفتی کریمه اهل بیت را به مخاطبین خود منتقل کند.

 حجت الاسلام صادقی افزود: طبق آمار و ارقام بدست آمده زوار و زائران در شهر مقدس قم ماندگاری کوتاهی دارند و برخی از آنها نمی توانند از فعالیت های فرهنگی آستان در این فرصت کوتاه اقامت بهره مند شوند. لذا در پی تولید بسته های فرهنگی متنوع برای سنین و اقشار مختلف برآمدیم که زائران به عنوان سوغات معارفی همراه خود در وسیله نقلیه یا در مقصد از آنها بهره برداری کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین