عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
منابع خبري عراقي اعلام كردند كه بر اثر انفجار يك خودروي بمب گذاري شده نزديك مرقد شريف امامين عسكريين (ع) در سامرا، شماري ازمردم كشته يا زخمي شدند.

عقیق:يك مقام امنيتي در استان صلاح الدين گفت: تروريست‌ها به وسيله يك دستگاه خودروي بمب گذاري شده به جمعي از داوطلبان مبارزه با تروريست‌ها حمله كرده و شماري از آنان را كشته يا زخمي كردند.

وي افزود: هنوز آمار دقيق كشته‌ها و زخمي‌ها اعلام نشده است، اما خودروهاي پليس و آمبولانس‌ها براي نجات جان قربانيان عازم اين منطقه شده‌اند.

تاكنون گزارشي درخصوص آسيب ديدن مرقد شريف امامين عسكريين (ع) مخابره نشده است.

گفتني است كه تروريست‌هاي تكفيري اخيرا متحمل شكست‌هاي پياپي در عراق شده‌اند، از سوي ديگر نيروهاي دولتي با پشتيباني مردم، برخي از مناطق عراق را از لوث وجود تروريست‌ها پاك سازي كرده‌اند.

طي چند روز اخير نيروهاي عراقي موفق شدند محاصره شهر ˈآمرليˈ را در هم شكنند و ناحيه ˈسليمان بيكˈ و چند منطقه ديگر را از لوث وجود عناصر تكفيري پاك سازي كنند.

منابع خبري عراقي خاطر نشان كرده‌اند كه تروريست‌ها در موصل برخي از مقرهاي خود را از ترس هدف قرار گرفتن به وسيله هواپيما‌ها، ترك و در ميان مردم پنهان شده‌اند.

تروريست‌ها در عراق سعي مي‌كنند خود را مدافع حقوق مردم نشان دهند و از اين طريق مي‌كوشند تا برخي افراد ساده لوح را جذب خود كنند، اما بزرگان و روحانيون با پي بردن به حقيقت اين گروه‌ها، مردم را از آن‌ها بر حذر مي‌دارند و اين بار چون آن‌ها از پيوستن مردم به خود نااميد شده‌اند، اين خودروي بمب گذاري شده را ميان مردم منفجر كردند تا خشم خود را از مخالفان خود به ويژه مردم، نشان دهند.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین