عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
همزمان با دهه کرامت رضوی، خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید علی خلیلی و خانواده میرمحکم مادر هفت شهید دیدار کردند.

عقیق:جعفر رئیسیان‌زاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» در استان تهران در این خصوص گفت:‌ خادمان کاروان رضوی با حضور در بازار بزرگ تهران و امام زاده زید، به اجرای مدیحه‌سرایی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) پرداختند و دل‌های شهروندان تهرانی را راهی بارگاه ملکوتی غریب خراسان کردند.

وی افزود: همایش میثاق با امام رضا(ع) در شهرداری منطقه 22 و کهف الشهداء این منطقه از دیگر برنامه‌های حضور کاوران رضوی در پایتخت بود که در این برنامه‌ها صابر خراسانی به شعرخوانی پرداخت.

رئیسیان زاده در ادامه رویکرد اصلی جشن‌های «زیر سایه خورشید» را ارتقاء معرفت دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: دست اندرکاران برنامه زیر سایه خورشید تلاش دارند تا ضمن ایجاد شور و نشاط معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و دلبستگی مردم به ساحت ائمه هدی(ع) به ویژه امام رئوف(ع) را فراهم کنند.

وی در پایان مراسم غبارروبی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده صالح(ع) از دیگر برنامه‌های خادمان رضوی در این استان عنوان کرد.

 هفتمین دوره جشن‌های مردمی «زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت به همت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی در 200 شهر از سراسر کشور و 45 شهر از 12 کشور جهان برگزار می‌شود.



منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین