عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
دبیرستاد مردمی پیاده روی حرم رضوی از ثبت نام دو هزار نفر از ارادتمندان علی بن موسی الرضا(ع) در مراسم پیاده روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام مهدی ولایی، دبیر ستاد مردمی پیاده ‏روی حرم رضوی از برگزاری مراسم پیاده ‏روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی خبر داد و گفت: پیاده ‏روی حرم رضوی از بعد از نماز صبح روز سیزدهم شهریور ماه به مدت سه روز از قدمگاه آن حضرت در شهرستان نیشابور آغاز می ‏شود و در روز ولادت علی بن موسی‏ الرضا (ع) طی استقبال خدام رضوی در فلکه امام خمینی(ره) مشهد کاروان پیاده روی به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت می‏ کنند.



حجت الاسلام ولایی با اشاره به ظرفیت برنامه پیاده‏ روی گفت: برنامه‏ ریزی برای حضور در مراسم پیاده روی برای دو هزار نفر طراحی شده است اما پیش‏ بینی می‏ شود به صورت خودجوش خیل علاقه ‏مندان و ارادتمندان علی بن موسی ‏الرضا(ع) برای حضور در این مراسم پیاده‏ روی حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت برای حضور در این مراسم تکمیل شده است، تصریح کرد: در صورت افزایش امکانات و ظرفیت‏ها، تا قبل از برگزاری مراسم پیاده‏ روی درباره ثبت نام دوباره از طریق سایت اینترنتی ستاد مردمی پیاده‏روی حرم رضوی به نشانی www.mashhadoreza.com اطلاع‏ رسانی صورت می‏ گیرد زیرا که در صورت مساعدت و کمک ستادهای مردمی احتمال افزایش پذیرش برای حضور در پیاده‏ روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی وجود دارد. اما در عین حال تلاش ما بر این اساس است که از سال آینده ظرفیت و امکانات را برای حضور بیشتر فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه این حرکت با الگو گرفتن از حرکت اربعین حسینی در سه روز برگزار می ‏شود، ادامه داد: در این مسیر 110 ایستگاه صلواتی برای شرکت‏ کنندگان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام ولایی گفت: شرکت کنندگان در مسیرهای پیاده روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی از استان های مختلف کشور از جمله از استان‏ های تهران، سمنان، کرمانشاه، قم، هرمزگان، البرز و خراسان رضوی در این مراسم حضور دارند.

دبیر ستاد مردمی پیاده‏ روی حرم رضوی گفت: در برنامه پیاده‏ روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی که جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی حضور دارند، حجج اسلام آقاتهرانی و پناهیان سخنرانی خواهند داشت و در طول مسیر، برنامه‏ های فرهنگی برای شرکت‏کنندگان طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این ستاد تاکنون به صورت خودجوش فعالیت داشت که از امسال با هماهنگی تشکل‏ ها و شوراهای مختلف بنا دارد برای درازمدت و برای زمان‏ های مختلف که یکی از اصلی‏ ترین آنها تجدید بیعت با امام رضا (ع) در دهه کرامت است، برنامه ‏ریزی داشته باشد.

دبیر ستاد مردمی پیاده روی حرم رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استانداری خراسان رضوی، خادمین رضوی، آستان قدس رضوی، هلال احمر، پلیس راه و همچنین برخی از دستگاه‏ های عضو در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت را از جمله نهادها و دستگاه هایی نام برد که با این ستاد در زمینه پیاده‏ روی بزرگ قدمگاه تا حرم رضوی مشارکت دارند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبي كرج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
سلام اين آقاي ولايي را سالهاست مي شناسم عاشق واقعي اهل البيت است خيلي با حال است
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین