عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
«روضه رضوان» همزمان با اول ذيقعده و هفته حج به روي آنتن شبكه دو سيما رفت.

عقیق:داريوش دليري با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت هفته حج ۷ برنامه ۴۵ دقيقه اي داريم كه كارشناساني همچون حجت‌الاسلام قاضي عسكر،(نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، دكتر قنبري معاون توسعه مديريت و منابع بعثه مقام معظم رهبري، مهندس خِدِرنژاد مشاور عالي رييس سازمان حج و زيارت، مهندس اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت، حجت الاسلام احمدي، دكتر باقري معاون بين المللي بعثه در خصوص زائران ايراني و جهان اسلام)، دكتر مرعشي، رئيس هيأت پزشكي حج در خصوص بحث بهداشت سلامت زائران و حاجيان در آن حضور دارند.

تهيه كننده سري جديد اين برنامه خاطرنشان كرد: پس از پخش برنامه‌هاي مختص هفته حج، اين برنامه در ايام حج تمتع طي
۱۲ قسمت، هفته اي دو بار به روي آنتن مي‌رود كه در هر قسمت به مدت ۲۵ دقيقه به مباحثي پيرامون حج، عمره‌هاي دانشجويي، سوغات در حج و آداب و مناسك حج و… پرداخته مي‌شود.
همچنين
۲۱ قسمت برنامه نيز تا پايان سال پنجشنبه‌ها در كنداكتور پخش برنامه‌هاي اين شبكه قرار خواهد گرفت.

دليري ابراز كرد: اين برنامه از اتاق فكري متشكل از مديران گروه معارف و مديران سازمان حج و زيارت تشكيل شده كه به اجرائيات و مباحث فرهنگي و معارفي حج مي‌پردازد. اجراي اين برنامه را سيدمرتضي جوادي به عهده دارد و متن‌هاي آن به قلم مهدي رستمي است.

همكاراني كه با اين برنامه همكاري مي‌كنند، عبارتند از: مجتبي صدخسروي و مهرداد غفاري (تدوين گران)، سيد رسول ميربابايي (مدير توليد) و فرزاد خسروي و محمد حدادي (دستياران تهيه).

«روضه رضوان» كاري از سازمان حج و زيارت سازمان صدا و سيما و به همت تأمين برنامه شبكه دو، به مناسبت هفته حج هر روز ساعت
۱۷ به مدت ۴۵ دقيقه به روي آنتن شبكه دو مي‌رود.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین