عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
با سخنرانی آیت الله ری شهری؛
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری اختتامیه دومین همایش سراسری حدیث رضوی در قم خبر داد و گفت: این مراسم 11 شهریورماه با سخنرانی آیت الله ری شهری در تالار شهید آوینی برگزار می شود.
عقیق:حامد حجتی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص ویژگی های دومین همایش حدیث رضوی ابراز داشت: این همایش از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که همزمان با دهه کرامت، با هماهنگی و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و موسسه دارالحدیث با موضوع تاثیر زمان بر صدور احادیث رضوی و با محوریت میراث حدیثی امام رضا(ع) به شکلی کاملا تخصصی در قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه قرآن و حدیث، مرکز تخصصی حدیث حوزه، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و انجمن حدیث حوزه و چند مرکز دیگر در برگزاری دومین همایش حدیث رضوی همکاری داشته اند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از سخنرانی آیت الله ری شهری در اختتامیه این همایش خبر داد و گفت: دومین همایش سراسری حدیث رضوی در روز 11 شهریورماه با تجلیل از مقالات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا نیز در این نشست با بیان اینکه تا پایان مهلت مقرر، آثار و مقالات تخصصی ارزشمندی به دبیرخانه این همایش ارسال شد، اضافه کرد: داوری آثار به پایان رسیده و از صاحبان آثار برتر در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه دارالحدیث از رونمایی کتاب حکمتنامه رضوی، مجموعه مقالات اولین همایش حدیث رضوی و یک نرم افزار دینی در این همایش خبر داد و افزود: دو مقاله برتر دومین همایش حدیث رضوی نیز در اختتامیه این همایش ارائه خواهد شد.
 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین