عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی از فردا به مدت یک هفته در استان تهران برگزار خواهد شد.
عقیق:جعفر رئیسیان‌زاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور شماری از خدام رضوی همزمان با دهه کرامت در شهرهای مختلف ایران از جمله پایتخت خبر داد و گفت: جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور تعدادی از خدام رضوی از 10 شهریور به مدت یک هفته در پایتخت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در پایتخت افزود: مراسم استقبال مردمی از خدام امام رضا(ع) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 10 شهریور در بازار تهران آغاز و با اقامه نماز جماعت ظهر در امامزاده زید بازار تهران به پایان خواهد رسید.

رئیسیان‌زاده ابراز داشت: جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید تلاش دارد تا ضمن بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت ثامن‌الحجج(ع) با در نظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی، بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره‌مندی حداکثری مخاطبان از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) به ویژه سنت و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: پنج نفر از خادمان رضوی به همراه یک روحانی از 10 تا 17 شهریور در استان تهران خواهند بود و با حضور در بیمارستان‌ها ضمن عیادت از بیماران بر بالین آن‌ها حاضر می‌شوند و مراسم غبارروبی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده صالح و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در برج میلاد و ... از دیگر برنامه‌های خادمان رضوی است.

مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» در پایان از توزیع بسته‌های متبرک خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال نبات و نمک تبرکی از حرم رضوی ارسال شده و خادمان آن‌ها را بین بیماران و مردم توزیع خواهند کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین