عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
نهمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در ایستگاه پایانی
دبیرنهمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) از ارسال 108 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره خبر داد .

عقیق:حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود : اختتامییه جشنواره 13 شهریور برگزار و نامه های برتر در کتابی تحت عنوان «نجوای دل» منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 93 هزار نامه دریافت شده بود اما این تعداد امسال به 108 هزار نامه رسیده است و این در حالی است که هنوز تمامی آثار شمارش نشده‌اند.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران اضافه نمود : این آثار در چهار گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داوری شدند و در سه گروه نخست سه برگزیده و در گروه بزرگسالان پنج برگزیده خواهیم داشت. همچنین بخش ویژه جشنواره نیز با رویکرد بومی نیز سه برگزیده خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی درباره جوایز جشنواره گفت : در گروه کودکان از 300 تا 100 هزار تومان، در گروه نوجوانان از 400 تا 200 هزار تومان، در گروه جوانان از 500 تا 300 هزار تومان و در گروه بزرگسالان از 700 تا 300 هزار تومان به نفرات برگزیده اهدا می‌شود. در بخش ویژه نیز به هر سه برگزیده مبلغ 300 هزار تومان اهدا خواهد شد.

وی ملاک انتخاب نامه‌ها از سوی داوران را نگاه واقع‌گرا به قضایا دانست و افزود: همچنین نامه‌ها نباید شعاری و آرمانی باشند و اگر اندکی آرمان‌گرایانه نوشته می‌شوند دست‌کم غایت مند باشند. نگاه بومی به مسایل نیز یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به دریافت آثاری از کشورهای پاکستان و افغانستان اشاره نمود و گفت: استقبال سایر کشورها از این جشنواره ما را بر آن داشت که از سال آینده فراخوان جشنواره را در ابعاد بین‌المللی منتشر کنیم .

 

منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین