عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان امکان دریافت 80 اثر مهدوی آیت الله صافی گلپایگانی را به صورت نرم افزار بر روی پایگاه اینترنتی قرار داد.
عقیق:مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان منتخب آثار مهدوی آیت‌الله‌ شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی که به بیش از 80 عنوان کتاب می‌رسد را به صورت نرم‌افزار و در 6 قالب نرم‌افزاری pdf ،java ،android ،Html ،epub ،ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghaemiyeh.com قرار داد.

آیت‌الله‌ شیخ لطف الله صافی گلپایگانی از متفکران و نویسندگان شیعی است که بیش از یکصد اثر و ده‌ها نوشتار به زبان‌های فارسی و عربی تألیف کرده است. این مرجع تقلید، در حوزه مباحث امامت و مهدویت از پژوهشگران پرکار شیعی و از پیشکسوتان مهدوی پژوهی است.

فهرست نرم‌افزارها شامل به سوی آفریدگار، با جوانان، اصالت مهدویت در اسلام از دیدگاه اهل تسنن، باورداشت مهدویت، به سوی دولت کریمه، انتظار عامل مقاومت و حرکت، پیرامون معرفت امام(ع)، تجلی توحید در نظام امامت، عقیده نجات بخش (اعتقاد به ظهور منجی)، فروغ ولایت در دعای ندبه، گفتمان مهدویت، معرفت حجت خدا(شرح دعای اللهم عرفنی نفسک)، نظام امامت و رهبری است.

همچنین از دیگر نرم‌افزارها شامل اسرار و فلسفه غیبت، پاسخ به 10 پرسش پیرامون امامت، خصایص و اوصاف حضرت مهدی(عج)، رافت در غیبت، شرح چگونگی ولادت حضرت ولی عصر(عج)، طول عمر حضرت ولی عصر(عج)، پرتوی از عظمت امام حسین(ع)، الهیات در نهج‌البلاغه، احکام نوجوانان مطابق با فتاوای آیت الله صافی گلپایگانی، اوقات الصلوات، مناسک عمره مفرده، راه اصلاح یا امر به معروف و نهی از منکر، رسالت عاشورایی(ده درس و سخنرانی ویژه مبلغان)، پاسخ به ۳۰۰ پرسش از احکام و سیر حوزه‌های علمی شیعه است.​

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین