عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
راديو معارف شب ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها را با ويژه برنامه زنده «شفيعه» در حرم مطهر ايشان جشن مي‌گيرد.
عقیق:همزمان با شب ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها ويژه برنامه «شفيعه» به صورت زنده از حرم مطهر ايشان پخش مي‌شود.


در اين برنامه حجت الاسلام والمسلمين باقري بيدهندي پژوهشگر تاريخ و سيره و عضو هيئت علمي جامعة المصطفي موضوعاتی از قبیل جايگاه شهر مقدس قم پيش از ورود حضرت معصومه سلام الله عليها، پس از ورود ايشان و در زمان معاصر، بركات حضور حضرت معصومه سلام الله عليها در قم همچون شكل‌گيري حوزه علميه و سابقه آن در اراك و نجف، سفر علماي بزرگ به قم و رونق حوزه، گسترش علم دين از قم، انقلاب اسلامي و حركت انقلابي امام خميني رحمت الله عليه را بررسی می کند.

 

ويژه برنامه زنده «شفيعه» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام به سردبيري و تهيه كنندگي حميدعليخاني و گويندگي رضا حبيبي چهارشنبه 5 شهريور 93 از ساعت 21 و 30 دقیقه  از راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته می شود.

علاقمندان براي حضور در اين برنامه زنده مي‌توانند در ساعت پخش به شبستان امام خميني رحمت الله عليه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها مراجعه  کنند.

اين برنامه پس از پخش در صفحه اختصاصي برنامه «شفيعه» در سايت راديو معارف قابل دريافت است.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین