عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، برگزاری جشنواره امام رضا‌(ع) را راهی برای مقابله با جبهه کفر و نفاق دانست.
عقیق:حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: امام رضا‌(ع) دارای ویژگی‌های علمی منحصر به فردی هستند به همین خاطر به عنوان عالم آل‌محمد‌(ص) لقب گرفت..

وی ادامه داد: امروز بسیاری از معارف دینی، گرفتار شبهات شده است لذا  بر متولیان حوزه فرهنگی لازم است که با تاسی از سیره حضرت امام رضا‌(ع) جلوی انحرافات را بگیرند.

وی با بیان اینکه، اسلام همواره در مقابل دو جبهه کفر و نفاق قرار داشته است، افزود: امروز صهیونیسم ، داعش  و دیگر گروه‌های تکفیری جبهه کفر هستند که برای از بین بردن اسلام ناب دست به هر جنایتی می‌زنند.

دبیر شورای عالی آستان قدس رضوی با بیان این‌که حزب‌الله دیگر اجازه پیشروی به اسرائیل در فلسطین و غزه را نمی‌دهد افزود: داعش راهبرد تفرقه شیعه و سنی را دنبال می‌کند  لذا  وحدت مسلمین باعث شکست این جبهه خواهد شد.

وی برگزاری جشن‌های امام رضا‌(ع) را مقابله با جبهه کفر و نفاق دانست و افزود: پیام جشن‌های میلاد امام رضا‌(ع) برای صهیونیسم ، نشان دادن چهره واقعی اسلام است و برای جبهه نفاق پیام آن توحید است.

وی با تاکید براینکه، سیره اهل‌بیت‌(ع) بهترین الگوی سبک زندگی است، اذعان داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی که در جامعه سراغ داریم به دلیل دوری از معارف اهل بیت است لذا در چنین شرایطی تبیین شخصیت علمی و اخلاقی امام رضا‌(ع) از مهمترین اهداف جشن‌های امام رضا‌(ع) خواهد بود.

دبیر شورای عالی فرهنگی استان قدس رضوی با اشاره به این‌که در بستر جشن‌های امام رضا‌(ع) چهره رحمانی اسلام و مکتب تشیع نشان داده خواهد شد افزود: این جشن‌ها زمینه بهره‌مندی جهانیان از فرهنگ رضوی را فراهم می کند لذا  چهره تابناک اسلام را می‌توان در بستر جشن‌های امام رضا‌(ع) به دنیا معرفی کرد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین