عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
هفته آینده با حضور دکتر خاموشی؛
دومین کتاب آنتوان بارا با عنوان «زینب صرخه اکملت مسیره» (زینب فریاد فرمند) که با ترجمه غلامحسین انصاری از سوی انتشارات چاپ و نشر بین الملل چاپ شده است، در مراسمی با حضور حجت الاسلام خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود.
عقیق:سیدحسن میرکریمی مدیر انتشارات چاپ و نشر بین الملل در این باره گفت: این مراسم که با حضور مسئولین فرهنگی و سیاسی کشور برگزار خواهد شد، نه تنها دربردارنده حمایت از مولفین چنین کتبی است بلکه در سطح بین‌الملل نیز حرف‌هایی را به گوش مردم جهان و بالاخص مردم منطقه خواهد رساند.

به گفته وی، در حال حاضر که عده‌ای در منطقه به نام اسلام و به نفع ساختاری معلوم‌الحال دست به جنایاتی می‌زنند و همه کارهایشان را به پای آیین مبارک اسلام می‌نویسند، حمایت از اشخاصی مانند آنتوان بارا و چنین آثاری می‌تواند چهره نوع‌دوستی و حقیقت‌طلبی دین مبین اسلام را به نمایش عموم جهانیان درآورد.

میرکریمی ادامه داد: نکته مهم درباره «بارا» این است که آنتوان یوسف بارا تنها یک محقق و علاقه‌مند به سیره و مشرب رفتاری ائمه شیعه (علیهم السلام) است و او هنوز خود را یک مسیحی که محقق و علاقه‌مند به دین اسلام است می‌داند و کتاب «زینب فریاد فرمند» و همچنین اثر پیشین این نویسنده که حسین در اندیشه مسیحیت نام دارد در بردارنده این نکته است.


به گفته وی، مراسم رونمایی از  «زینب صرخه اکملت مسیره» (زینب فریاد فرمند) در تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان حافظ تقاطع خیابان سمیه در ساعت ۱۱ روز دهم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین