عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
پیکر آیت الله محمود شمس نجف آبادی از اساتید اخلاق تهران، صبح امروز در باغ فیض تهران تشییع و در آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) و حمیده خاتون(س) محله باغ فیض تهران به‌خاک سپرده شد.
عقیق: در این مراسم که با حضور حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی، حضرات آیات باقری کنی و شیخ محمود امجد و جمع زیادی از مردم برگزار شد، حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی بر پیکر مرحوم شمس نجف آبادی نماز اقامه کرد و سپس پیکر وی در جوار ضریح مطهر امامزادگان به خاک سپرده شد.

آیت الله شیخ محمود شمس نجف آبادی که از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) ، علامه طباطبایی(ره)، آیت الله العظمی بروجردی(ره) و حضرات آیات محمد تقی آملی و رفیعی قزوینی بود، از خردادماه سال1342  و به مدت بیش از 51 سال، امامت جماعت مسجد جامع باغ فیض تهران را به عهده داشت.

آیت الله نجف آبادی متولد1307 نجف آباد اصفهان بود و از اساتید اخلاق تهران به شمار می‌رفت. وی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز نقش شایان توجهی در بیدارگری سیاسی و دینی مردم داشت، سرانجام در روز جمعه و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است مراسم یادبود سومین روز درگذشت این عالم بزرگوار، روز سه‌شنبه 4 شهریورماه از ساعت 17 تا 19 در مسجد جامع باغ فیض واقع در محله باغ فیض تهران، خیابان شهید ناطق نوری برگزار خواهد شد.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین