عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
اخبار کوتاه جشنواره امام رضا(ع)
چهارمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات، این هفته نفرات برتر خود را می‌شناسد. همچنین برگزیدگان استانی و ملی جشنواره پیامک رضوی هفته آتی در تهران برگزار می‌شود.
عقیق: به 48 نفر از ارسال کنندگان بهترین پیامک های ادبی رضوی در سطح ملی و استانی با اهداء تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی سه میلیون ریالی تقدیر می شوند.

بابک دربیکی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر پنجمین جشنواره پیامک ادبی رضوی با بیان این مطلب افزود: آثار برگزیده در قالب کتاب، چاپ و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

وی از جمله ویژگی های جشنواره امسال را انتخاب سه استان به عنوان «استان برگزیده»  عنوان کرد و گفت: این انتخاب از سوی کمیته ارزیابی و نظارت پس از بررسی عملکرد استان‌ها در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، چاپ و نشر، تولیدات رسانه‌ای و تبلیغات در پایان جشنواره صورت می‌گیرد.

به گفته دبیر جشنواره پیامک ادبی رضوی، مراسم پایانی جشنواره همزمان با دهه کرامت با حضور مسئولان حوزه فرهنگی کشور و برگزیدگان ملی و استانی در تهران برگزار می‌شود.

* آستانه اشرفیه میزبان اختتامیه جشنواره مطبوعات رضوی

دبیر چهارمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات از برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در ششم شهریور در استان گیلان خبر داد.

فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ششم شهریور ۹۳ در جوار حرم مطهر سیدجلال‌الدین اشرف (برادر امام رضا) در شهر آستانه‌ اشرفیه برگزار می‌شود.

* ارسال بیش از یکهزار داستان به جشنواره «کبوتر حرم»

۱۰۳۶ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) ارسال شد.

محمدرضا سوقندی، دبیر دهمین جشنواره سراسری داستان های رضوی از رشد 21 درصدی آثار رسیده به این دبیرخانه خبر داد و افزود: استان‌های خراسان رضوی با 166 اثر از 84 شرکت‌کننده، تهران با 111 اثر از 66 شرکت کننده و سمنان با 102 اثر از 102 شرکت‌کننده رتبه‌های اول تا سوم ارسال آثار را به خود اختصاص داد‌‌ه‌اند.

وی تصریح کرد: ابوالفضل شهرآبادی، 6 ساله از استان مازندران و رضوان نیلی‌پور 66 ساله از استان اصفهان هم کوچکترین و بزرگترین شرکت‌کننده این دوره از جشنواره هستند.

اختتامیه این جشنواره نهم و دهم شهریور ماه در استان سمنان برگزار خواهد شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین