عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
نرم‌افزار سیره معصومان(ع) حاوی ۱۰۷ عنوان کتاب درباره سیره علمی و علمی امام صادق(ع) توسط مرکز نور منتشر شده است.
عقیق:به منظور در دسترس قرار دادن شرح حال و زندگی‌نامه اهل بیت(ع)، نرم‌افزار سیره معصومان(ع) با متن کامل ۴۴۵ کتاب فارسی، عربی و انگلیسی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تولید شد.

این نرم افزار با محوریت احوال شخصی معصومین، امامت، سیره، مناقب، اصحاب و راویان و کتاب شناسی به ارائه بیش از ۱۳۰۰ آیه قرآن مرتبط با ائمه اطهار(ع) به همراه متن قران کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی می‌پردازد.

این نرم‌افزار همچنین حاوی ۱۰۷عنوان کتاب در ۱۷۹ جلد پیرامون سیره علمی و عملی امام صادق(ع) رییس مذهب تشیع در هشت موضوع مختلف با عناوین: احوال شخصی امامت، سیره، مناقب، پس از امام صادق(ع)، اصحاب و راویان، سال شمار، کتابشناسی را در خود گنجانده است.

هفت عنوان کتاب اختصاصی نیز در ۳۴ جلد از امام صادق(ع) از جمله مسند الامام الصادق، الامام الصادق و المذاهب الاربعه، الفائق فی رواة و اصحاب الامام الصادق در بخش کتابخانه این نرم‌افزار به کاربران ارائه شده است.

از امکانات و قابلیت‌های فنی و پژوهشی این نرم‌افزار می‌توان به ۱۰ دوره لغت نامه عربی به فارسی، برقراری ارتباط واژگان متون برنامه با این لغت نامه‌ها، یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزار سیره معصومان (ع) را از فروشگاه اینترنتی به نشانی noorsoft.org تهیه کنند.

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین