عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
انتشارات روایت فتح علاوه بر ارائه ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر دارد به هر فردی که تا سقف ۲۰ هزار تومان از غرفه روایت فتح خرید دارد، یک بن تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد.
عقیق:بخش رسانه‌ای مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در دومین نمایشگاه رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی حضور خواهد داشت و به ارائه محصولات فرهنگی خود می‌پردازد.

مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در این نمایشگاه به ارائه محصولات رسانه‌ای خود با ۲۰ درصد تخفیف خواهد پرداخت که این تخفیفات شامل مستندات داخلی، خارجی و مستندهای سیدمرتضی آوینی خواهد شد.

گفتنی است، این انتشارات علاوه بر ارائه ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر دارد تا به هر فردی که تا سقف ۲۰ هزار تومان از غرفه روایت فتح خرید دارد، یک بن تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد که این بن تخفیف برای اعضای باشگاه مخاطبان روایت فتح به صورت رایگان خواهد بود.

به گفته حسن علایی مدیرعامل مؤسسه انتشاراتی روایت فتح، ارگان‌ها و مراکزی که تمایل به تکمیل آرشیو خود دارند، می‌توانند در نمایشگاه ثبت‌نام کرده و از تخفیف و شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان محصولات رسانه‌ای مؤسسه انتشارات روایت فتح را می‌توانند در مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه «رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی» از یکم لغایت هفتم شهریور سال جاری در قالب ۳۰۰ غرفه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین